Webinar na żądanie: Jak zdobyć Certyfikację™ Great Place To Work
MENU

Systemowe zarządzanie wiedzą w małej firmie

 zarządzanie wiedzą
Zarządzanie wiedzą to zagadnienie obszerne i skomplikowane. Wciąż brakuje solidnych narzędzi do pracy teoretycznej i praktycznej z zagadnieniem, które nazywamy wiedzą. Co więcej, nie ma nawet ogólnie uznanej i jednoznacznej definicji pojęcia „wiedza”!

Zarządzanie wiedzą to zagadnienie obszerne i skomplikowane. Wciąż brakuje solidnych narzędzi do pracy teoretycznej i praktycznej z zagadnieniem, które nazywamy wiedzą. Co więcej, nie ma nawet ogólnie uznanej i jednoznacznej definicji pojęcia „wiedza”!

W artykule opublikowanym na łamach lutowego numeru "Personelu Plus" Artur Bartosiński pisze m.in. o specyfice zarządzania wiedzą w małym przedsiębiorstwie, opisuje działania, które warto wykonać, aby usystematyzować wiedzę niezbędną do funcjonowania firmy, dlaczego warto pozyskiwać wiedzę od pracowników i jakie narzędzia wykorzystywać, by wiedza pozostała w firmie, nawet w przypadku odejścia kluczowego pracownika.

Kliknij tu, aby przeczytać cały artykuł


Strona korzysta z plików cookies w celu lepszego jej działania. Korzystając z tej strony zgadzasz się na ich użycie i przechowywanie na Twoim urządzeniu. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdziesz w

polityce prywatności

ZGADZAM SIĘ