Webinar na żądanie: Jak zdobyć Certyfikację™ Great Place To Work
MENU
Kim jest Great Place to Work®?

Great Place To Work® jest światowym autorytetem w dziedzinie kultury miejsca pracy. Naszą misją jest pomóc każdej organizacji stać się świetnym miejscem pracy dla wszystkich pracowników. Wyróżniamy firmy oraz dajemy ich liderom narzędzia do budowania spójnych i zdecydowanie pozytywnych doświadczeń pracowników, wspierając kulturę organizacyjną, która sprawdza się w rozwijaniu biznesu, poprawianiu jakości życia i zmienianiu społeczeństwa na lepsze. Nasze wyróżnienia i uznanie, które za nimi stoi, są najbardziej pożądane i szanowane na świecie za podnoszenie rangi marek pracodawców, dzięki czemu organizacje mogą przyciągnąć do siebie odpowiednich ludzi. Nasza autorska metodologia i platforma umożliwiają firmom realnie uchwycić, przeanalizować i zrozumieć doświadczenia wszystkich pracowników, a przełomowe badania – budować kulturę, która uwalnia potencjał każdego pracownika i zatrzymuje w firmie talenty. Nasi trenerzy, treści, którymi się dzielimy, oraz nasza społeczność łączą najodważniejszych liderów, śmiałe pomysły i innowacje w obszarze employee experience. Od 1992 roku Certyfikacja™, Listy Najlepszych Miejsc Pracy™ i globalne benchmarki stały się standardem w branży, za którym stoją dane pochodzące od ponad 100 milionów pracowników w 150 krajach na całym świecie.

Pierwsza lista "100 Best Companies to Work For" ukazała się na łamach magazynu Fortune w 1997 r. Great Place To Work® Polska powstał w 2008 r. Rok później została opublikowana pierwsza polska lista Najlepszych Miejsc Pracy™.

Jak mogę zdobyć Certyfikat Great Place To Work®?

Jeśli przedsiębiorstwo zatrudnia minimum 10 pracowników, może zgłosić swój udział w procesie certyfikacji. Przeprowadzimy ankietę Trust Index™ wśród Twoich pracowników. Zostaniesz także poproszony o wypełnienie kwestionariusza Culture Brief™ z pytaniami o dane faktograficzne na temat Twojej firmy. Jeżeli wynik w ankiecie Trust Index™ będzie co najmniej na poziomie 65%, niezwłocznie otrzymasz od nas znak certyfikacji ważny przez 12 miesięcy.

Jak długo Certyfikat Great Place To Work® jest ważny?

Znak certyfikacji jest ważny przez 12 miesięcy.

Jaka jest różnica między Certyfikatem Great Place to Work® a tytułem Najlepszego Miejsca Pracy™?

Certyfikat uzyskujesz niezwłocznie po badaniu. Kluczowym kryterium kwalifikujących do uzyskania certyfikatu jest pozytywna ocena miejsca pracy przez Twoich pracowników, a dokładniej: wynik w ankiecie Trust Index™ na poziomie co najmniej 65%. Znak certyfikatu jest ważny przez 12 miesięcy.

Tytuł Najlepszego Miejsca Pracy™ jest przyznawany w ramach konkursu na Najlepsze Miejsce Pracy™, w którym zwyciężają najlepsze certyfikowane firmy. Całościowa ocena firmy zależy zarówno od wyniku ankiety Trust Index™, jak i wyniku badania Culture Audit™. Tytuł Najlepszego Miejsca Pracy™ przyznawany jest w 3 kategoriach: firmy małe, zatrudniające do 50 pracowników, firmy średnie, z zatrudnieniem poniżej 500 osób, i firmy duże, zatrudniające powyżej 500 osób. Wyniki konkursu są ogłaszane raz w roku. Tytuł i logo Najlepszego Miejsca Pracy™ są ważne bezterminowo.

Czy mój udział w procesie certyfikacji zostanie podany do publicznej wiadomości, bez względu na wynik badania?

Wszystkie dane uzyskane w trakcie badania pozostają poufne. Nie ujawniamy nazw firm, które nie zostały wyróżnione certyfikatem Great Place To Work®.

Choć fakt nieuzyskania certyfikatu może być rozczarowujący, pamiętaj, że sam proces dostarcza cennych informacji, dzięki którym możesz szybko nakreślić kierunek pozytywnych zmian w Twojej organizacji. Nasi konsultanci chętnie Cię w tym zadaniu wesprą. A kiedy poczujesz, że jesteś gotowy wziąć udział w badaniu ponownie, nic nie stoi na przeszkodzie!

Kto może wziąć udział w konkursie na Najlepsze Miejsca Pracy™ w Polsce?

W konkursie Najlepsze Miejsca Pracy™ w Polsce mogą startować firmy:

• Zatrudniające minimum 10 pracowników

• Wyróżnione certyfikatem Great Place To Work® w danej edycji konkursu. Więcej o certyfikacji tutaj.

Jak powstaje lista Najlepszych Miejsc Pracy w Polsce?

Wyróżnienia Great Place To Work® są przyznawane w oparciu o metodologię DLA WSZYSTKICH (For All™ Methodology), która stanowi globalny standard. Laureaci konkursu na Najlepsze Miejsca Pracy™ w Polsce są wybierani spośród firm, które na wcześniejszym etapie uzyskały certyfikat Great Place To Work®. Kluczowym kryterium kwalifikującym firmę do uzyskania certyfikatu jest pozytywny wynik w ankiecie Trust Index™ , tj. co najmniej na poziomie 65%. Aby zakwalifikować się na Listę, wynik musi być jeszcze wyższy. O miejscu w rankingu decyduje całościowa ocena firmy, która zależy zarówno od wyniku ankiety Trust Index™, jak i wyniku badania Culture Audit™.

Jakie inne wyróżnienia może uzyskać laureat krajowego rankingu Najlepszych Miejsc Pracy™?

Laureaci konkursu Najlepsze Miejsca Pracy™ w Polsce mają szansę na następujące wyróżnienia:

• Najlepsze Miejsca Pracy™ dla Milenialsów

• Najlepsze Miejsca Pracy™: Legendy

• Najlepsze Miejsca Pracy™ w Europie

• Najlepsze Miejsca Pracy™ na Świecie

Strona korzysta z plików cookies w celu lepszego jej działania. Korzystając z tej strony zgadzasz się na ich użycie i przechowywanie na Twoim urządzeniu. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdziesz w

polityce prywatności

ZGADZAM SIĘ