Webinar na żądanie: Jak zdobyć Certyfikację™ Great Place To Work
MENU

Nasza misja

Zmieniamy świat na lepsze, pomagając organizacjom stawać się świetnymi miejscami pracy dla WSZYSTKICH pracowników.

Great Place To Work® to światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy. Od ponad 30 lat wspieramy firmy na całym świecie w rozwijaniu nowoczesnej kultury miejsca pracy opartej na zaufaniu i osiąganiu dzięki temu lepszych wyników biznesowych. Stworzyliśmy wyjątkowy program wyróżnień: certyfikacji oraz rankingów Great Place To Work®, którego wyróżnikiem jest rygorystyczny, bo oparty na danych ilościowych, model oceny doświadczenia pracowników w miejscu pracy. W tej chwili badania i program wyróżnień są prowadzone w ponad 60 krajach.

Pierwsza lista "100 Best Companies to Work For" ukazała się na łamach magazynu Fortune w 1997 r. Great Place To Work® Polska powstał w 2008 r. Rok później została opublikowana pierwsza polska lista Najlepszych Miejsc Pracy™.
 

Nasz zespół

Paweł Bochniarz

Współzałożyciel

Marzena Winczo-Gasik

Szef zespołu Culture Audit, Menedżer ds. Komunikacji

Maria Zakrzewski

Prezes Zarządu, Szef Zespołu Badań

Anna Szmigiel

Konsultant

Krystyna Grzywacz

Menedżer ds. Administracji i Rozwoju

Krzysztof Malinowski

Konsultant

Strona korzysta z plików cookies w celu lepszego jej działania. Korzystając z tej strony zgadzasz się na ich użycie i przechowywanie na Twoim urządzeniu. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdziesz w

polityce prywatności

ZGADZAM SIĘ