Jeżeli Państwa firma jest miejscem, w którym szanowane są role społeczne Pracowników, a oczywistym jest, że dobra integracja życia prywatnego i zawodowego to kluczowy czynnik wpływający na motywację i zaangażowanie ludzi w pracy, zachęcamy do zainspirowania swoich Pracowników i włączenia się do akcji „Dwie godziny dla Rodziny” wypełniając formularz rejestracyjny.
Celem nadrzędnym akcji jest wspieranie budowy tożsamości młodego pokolenia i więzi rodzinnych. Chcemy zachęcić Państwa i Państwa Pracowników do poświęcenia czasu po pracy na rodzinną, międzypokoleniową rozmowę o WSPOMNIENIACH, RODZINIE, PRZYJACIOŁACH. Proponujemy wrócić do wspomnień i albumów z dzieciństwa, pamiątek rodzinnych, ponieważ to właśnie „WSPOMNIENIA ŁĄCZĄ POKOLENIA”.
W ubiegłym roku w inicjatywie Fundacji Humanites – Sztuka Wychowania wzięło udział kilkaset firm i organizacji, w tym między innymi: Grupa Allianz, Grupa Aviva, Bosch, Grupa EFL, Electrolux, ENEL-MED, Grupa ERBUD, EY, GFK Polonia, Hotele Dr Ireny Eris, PKN ORLEN, Grupa KOPEX, K2, Pentacomp, Grupa PZU, PLAY, PwC, Tchibo, TESCO i wiele innych.
90% tych firm skróciło dzień pracy 15 maja o symboliczne 2 godziny.
Akcja uzyskała poparcie ONZ.
Patronem Głównym tegorocznej edycji są PKN ORLEN, JVC i Konfederacja Lewiatan.
Patronat mediowy objęły: TVP2, TVP ABC, Wirtualna Polska, Radio Warszawa, THINK TANK.
Great Place to Work® w Polsce jest partnerem tegorocznej akcji „DWIE GODZINY DLA RODZINY”.
Więcej informacji na stronie www.mamrodzine.pl