Webinar na żądanie: Jak zdobyć Certyfikację™ Great Place To Work
MENU

Akcja społeczna "Dwie godziny dla rodziny"

 dwie godziny dla rodziny
W imieniu Fundacji Humanites – Sztuka Wychowania oraz Honorowego Patrona akcji Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej zapraszamy do świętowania zainicjowanych w 2012 roku w Polsce obchodów Międzynarodowego Dnia Rodziny przez włączenie się w IV Edycję akcji społecznej dla Pracodawców i Ich Pracowników „DWIE GODZINY DLA RODZINY”
W imieniu Fundacji Humanites – Sztuka Wychowania
oraz
Honorowego Patrona akcji Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej
zapraszamy do świętowania zainicjowanych w 2012 roku w Polsce obchodów Międzynarodowego Dnia Rodziny
przez włączenie się w
IV Edycję akcji społecznej dla Pracodawców i Ich Pracowników
„DWIE GODZINY DLA RODZINY”

 

Jeżeli Państwa firma jest miejscem, w którym szanowane są role społeczne Pracowników, a oczywistym jest, że dobra integracja życia prywatnego i zawodowego to kluczowy czynnik wpływający na motywację i zaangażowanie ludzi w pracy, zachęcamy do zainspirowania swoich Pracowników i włączenia się do akcji „Dwie godziny dla Rodziny” wypełniając formularz rejestracyjny.

Celem nadrzędnym akcji jest wspieranie budowy tożsamości młodego pokolenia i więzi rodzinnych. Chcemy zachęcić Państwa i Państwa Pracowników do poświęcenia czasu po pracy na rodzinną, międzypokoleniową rozmowę o WSPOMNIENIACH, RODZINIE, PRZYJACIOŁACH. Proponujemy wrócić do wspomnień i albumów z dzieciństwa, pamiątek rodzinnych, ponieważ to właśnie „WSPOMNIENIA ŁĄCZĄ POKOLENIA”.

W ubiegłym roku w inicjatywie Fundacji Humanites – Sztuka Wychowania wzięło udział kilkaset firm i organizacji, w tym między innymi: Grupa Allianz, Grupa Aviva, Bosch, Grupa EFL, Electrolux, ENEL-MED, Grupa ERBUD, EY, GFK Polonia, Hotele Dr Ireny Eris, PKN ORLEN, Grupa KOPEX, K2, Pentacomp, Grupa PZU, PLAY, PwC, Tchibo, TESCO i wiele innych.

90% tych firm skróciło dzień pracy 15 maja o symboliczne 2 godziny.

Akcja uzyskała poparcie ONZ.

Patronem Głównym tegorocznej edycji są PKN ORLEN, JVC i Konfederacja Lewiatan.

Patronat mediowy objęły: TVP2, TVP ABC, Wirtualna Polska, Radio Warszawa, THINK TANK.

Great Place to Work® w Polsce jest partnerem tegorocznej akcji „DWIE GODZINY DLA RODZINY”.

Więcej informacji na stronie www.mamrodzine.pl


Strona korzysta z plików cookies w celu lepszego jej działania. Korzystając z tej strony zgadzasz się na ich użycie i przechowywanie na Twoim urządzeniu. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdziesz w

polityce prywatności

ZGADZAM SIĘ